یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خانه جدید من

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

قبل از اینکه بلگفا دچار این مشکل بشود چندین بار به سرم زد که از بلگفا به بلاگ نقل مکان کنم و در یک فضای جدید و با امکانات قویتر قرار بگیرم چونکه واقعا احساس می کردم که این سیستم بلگفا دیگه رمقی نداره و باید به روزتر از اینها باشدکه متاسفانه نیست البته همین فضای ساده را هم دوست داشتم و ترجیح می دادم.نکته دیگه اینکه اصلا این فضای بلگفا برایم قابل اعتماد نبود و این مشکل را برای خودم پیش بینی می کردم و بر همین اساس طی یکسال و نیم اخیرحدود دو سه بار نسخه پشتیبان وبلاگم را می گرفتم که اخرین نسخه را، پنجم بهمن ماه سال گذشته گرفتم .با این وجود هنوز هم بلگفا رو دوست دارم و امیدوارم به زودی حالش خوب بشه و بدون هیچ کم کاستی اطلاعتمون برگردد و دوباره بریم همون جا.

امروز با عکاسی از باغچه خونمون تازه فهمیدم چه درختایی خونمون هست و چه میوه هایی داریم

درخت آلبالو



  • ۹۴/۰۳/۰۲
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۲)

خوش آمدید.ایشالا موفق باشید
سلام
به همین راحتی بلاگی شدی!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.
به همین راحتی که نه،به ســـخـتی.چاره ای جز این نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی