یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یادداشت امشب(شکوه پیاده روی اربعین)

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ب.ظ
دیشب حول و حوش ساعت 11:30 دقیقه از سفر هشت روزه کربلا رسیدم خونه.شاید یکی از بیاد ماندنی ترین و شیرین ترین روزهای عمرم بود این سفر به خصوص قسمت پیاده روی که محشر بود جدای بحث ثوابش، پیاده روی اربعین رزمایش اقتدار شیعیان بود،توی مسیر به این جنبه ی پیاده روی که فکر می کردم واقعا مبهوت این شکوه و عظمت این جمعیت عظیم می شدم؛ پیش خودم میگفتم یعنی روزی میاد که این جمعیت به سمت اسرائیل یا عربستان حرکت کنه وبرای همیشه جهان اسلام از لوث وجود این دشمنان اسلام پاک بشه؛شیعیان چه اقتداری به رخ جهانیان کشاندند، شیعیان با این پیاده روی دارند معادلات جهانی را به نفع خود عوض می کنند وقتی که روزنامه ها سایتها و خبرگزاری های جهان این همایش را با وجود داعش تحلیل می کنند و از امنیت آن صحبت می کنند یعنی اربعین زمینه ساز یک حرکت تاریخی تفکر شیعه در جهان خواهد بود.
پیر جوان کودک زن مرد همه امده بودند در مسیر میدیدم پاها نای حرکت نداشتند ولی چقدر مشتاقانه قدم بر می داشتند،نه با پایشان حرکت می کردند بلکه با روحشان با قلبشان و با تمام وجودشان قدم برمی داشتند این مسیر، مسیری بود سرشار از معنویت که هر کس به اندازه معرفتش میتونه توشه برداره و ذخیره کنه

اربعین امسال تموم شد ولی برای اربعین سال آینده روزشماری که نه، ثانیه شماری می کنم...ان شاء الله رفتار و کردارم طوری باشه که لایق پیاده روی با معرفت و زیارت با معرفت باشم.

ان شاءالله در دوسه تا پست قسمتی از خاطراتم را که در حین سفر نوشتم را منتشر می کنم. 
  • ۹۶/۰۸/۲۰
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی