یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شب جمعه های نوکری

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

من فقط یک نوکرم، کارخودم را می کنم
او خودش هروقت لازم شد به نوکر می رسد

پی نوشت:
برخلاف هفته های گذشته امشب تصمیم گرفتم که دوباره پست هفته گذشته را تکرار کنم.بنظرم این یه بیت هم زیباست هم سرشار از معرفت. دلم نیومد تکرار نکنم این پست رو. اگه با تموم وجودمون به همین یه بیت اعتقاد داشته باشیم البته به شرط اینکه قبلش نوکر خوبی برا اربابمون باشیم دیگه کار حله دیگه بی تابی کردن و ناراحتی و  از این دست موارد علی القاعده نباید معنی داشته باشه،چرا؟ چون ارباب خیلی خوبی داریم، هوای نوکرشو حتما داره و نمیزاره بمونه تو زندگیش،پس نگرانی و جزع و فزع برای چه؟ او خودش هر وقت لازم شد به نوکر می رسد؛ به به ...

من فقط یک نوکرم ، کار خودم را می کنم

او خودش هر وقت لازم شد به نوکر می رسد



www.kheyme.net . تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات

من فقط یک نوکرم ، کار خودم را می کنم

او خودش هر وقت لازم شد به نوکر می رسد



www.kheyme.net . تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات

من فقط یک نوکرم، کار خودم را می کنم
او خودش هر وقت لازم شد به نوکر می رسد

برگرفته شده از arrahimi.blog.ir

من فقط یک نوکرم، کار خودم را می کنم
او خودش هر وقت لازم شد به نوکر می رسد

برگرفته شده از arrahimi.blog.ir
  • ۹۶/۱۰/۱۴
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۱)

من فقط یک نوکرم، کارخودم را می کنم
او خودش هروقت لازم شد به نوکر می رسد
بسیار زیبااااااااااا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی