یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

محرم،فصل عاشقی...

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ


از داغ حسین (ع) اشک نم نم داریم.
در خانه سینه تا ابد، غـم داریم.
پیراهن و شال مشکی آماده کنیـد،
چهل روز دگر تا به « محرم » داریم ...

  • ۹۷/۰۵/۱۳
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۱)

محرم حال وهوایی دیگردارد ،گویی نوروز زمین میشود،بی سبب نیست که حق تعالی آغازین سال قمری قرارش داد،چراکه شورونوایی دیگردارد. ..انرژی بخش روح وآرامش روان است. ..اگرچه دلها خونست اما گویادرآن شبها بانوی عالم قدم برزمین میگذارد که اینگونه زمین آرام میگیرد. ...
امسال محرم من متفاوت ازسالهای گذشته خواهد بود،😍 ومن لجظه شماری میکنم تابه چشم خودببینم چگونه خواهد گذشت....😊
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از نظرتون
جملات شما نشات گرفته از احساسات پاک و لطیف شماست که حس خوبی را به من منتقل می کنه...
دوست دارم،خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی