یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

این شعر رو خیلی دوست دارم تک تک عباراتش خیلی با معنیه و قشنگه. دیشب تو پست قبلی می خاسم بزارمش ولی پیاده کردنش یه کم  زمان میبرد و امروز صبح پیادش کردم . واقعا هیچ چیز معلوم نیست، معلوم نیست سال دیگه باشیم یا نباشیم، معلوم نیست لیاقت و توفیق نوکری کردن داشته باشیم، معلوم نیست توفیق کربلا داشته باشیم و...

 

 

 

دلم دوباره از غم شده آکنده

تاسال بعدی که مرده و کی زنده

خدانگهدار سینه زنا
خدانگهدار روضه خونا
خدانگهدار هیئتی ها
یادش بخیر روضه های شب اول ماه محرم
قشنگترین دقیقه ها که چشمامون میبارید از غم
منم و هوای تو،هوای قشنگترین دقیقه ها
منم و هوای تو،هوای سینه زدن تو کربلا
منم و هوای تو، هوای نگاه به گنبد طلا
منو ازخودم بگیر
خودتا ازم نگیر
آخه من بدجوری آقا به تو وابسته شدم
پیشتم نزدیکتم
دورم از تو پیشتم
آقاجون خودت بگو من از کدوم دسته شدم
دلمو جلابده
باز یه کربلا بده
به خدا من از همه غیر خودت خسته شدم
زندگیم حرم حرم حرم
می بریم حرم حرم حرم

اگه نبودم به جام عزاداری کنید
شب  عاشورا جای منم زاری کنید
خدانگهدار آی نوکرا
خدانگهدار پیرغلاما
خدانگهدار چایی ریزا
از خاطر من نمیره اونا همه لطف و کرم را
عجب صفایی داشت آقا شعر سحر های حرم را
سحر های حرم عجب صفایی داره
سحر های حرم شور و نوایی داره
سحرهای حرم حال و هوایی داره
الهم ارزقنا زیاره کربلا
پیرهن سیامو با گریه از تن میکنم
یادم نمیره با گریه کردم به تنم
خدانگهدار کتیبه ها
خدانگهدارسیاهی ها
خدانگهدار عزادرا
کویر خشکم میدونی تو بارونی روی سر من
بیا شب اول قبر خیلی آقا منتظرم من
کویرم تو بارونی سایته ابر من
شب اول قبرمه لحظه جبر من
بعد عمره سینه زنی پای روضت آقا
میدونم که میای شب اول قبرمن
حسین یا حسین یا حسین یا حسین

 

  • ۹۷/۰۸/۱۸
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۳)

خیلی دنبال این مداحی گشتم

ممنون

سلام دوست عزیز عباداتون قبول درگاه حق.

یه درخواست داشتم ، لطف کنید اگه این مداحی را با کیفیت بالا را دارید برام ایمیل فرمایید.

ho590@yahoo.com

ممنون.درپناه حق

پاسخ:
سلام علیکم
این فایل با همین کیفیت منتشر شد
التماس دعا

خدا خیرتون بده.ممنون

پاسخ:
ممنونم، التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی