مجموعه طنز "پژمان"که امشب سومین شبی است که روی آنتن می رود یک موضوع جالب و تقریبا نویی است که فکر می کنم تاچند شب دیگه جالب و جذابتر بشه و بیننده های بیشتری را پای تلوزیون بشونه.نکته ای که باید در نظر گرفت تیم سازنده این مجموعه طنز که در کارنامه شان می توان سریال ساختمان پزشکان را دید.سریالی که حواشی و انتقادات خاص خودش را داشت که فکر می کنم تقریبا همان محتوا در این مجموعه طنز دنبال خواهد شد.دیروز قسمت اول این مجموعه را دیدم همانطور که گفتم از موضوع و نوع بازی بازیگران خوشم اومد باوجودی که پژمان جمشیدی سابقه بازی ندارد ولی خیلی خوب بازی کرده ومصنوعی بازیکردنش زیاد به چشم نمیاد.اونچه که باعث شد در باره این مجموعه بنویسم اینه که یکی از تخصصهای تیم سازنده این مجموعه اینه که پایه های خانواده را سست نشان بدهند وبی قیدی و عدم وفاداری زن وشوهر و در بعضی موارد گرایش به همجنس گرایی را ترویج می دهند.در قسمت اول سکانس کافی شاپ مکالماتش خیلی بو دار بود و بنظرم دقیقا بر همین مواردی که گفتم تکیه داشت و این باعث تعجب است که چرا این سکانس پخش شد واین در حالیست که گفته اند حذفیات این مجموعه نسبت به ساختمان پزشکان کمتر است.بهرحال گاهی پیش خودم فکر می کنم یا"ما"ی بیننده زیاد میفهمیم اونا نفهمند، یا ما نمیفهمیم اونا می فهمند و یا اینکه ما زیادی بد بینیم به این افراد وگرنه این اقایون دارند کار خودشونا می کنند!