مرداد1392
جشن امام حسن پارسال بنظرم از یه جهاتی قابل بررسی و ارزیابیه.مثلا چرا بسیج در این جشن توسط مسولان برگزاری جشن و متصدیان وقت بسیج به حاشیه کشیده شد؟سهم هر کدام چقدر بود؟آیا آگاهانه به این سمت رفتیم یا اینکه نتوانستیم این موج را مدیریت کنیم و این موج ما را به این سمت کشاند؟ انچه که من توی چند جمله میخام بگم، اینه که سهم مسولان برگزار کننده جشن در به حاشیه کشیدن بسیج غیر قابل اغماض و چشم پوشیه واصلا نمی توان آن را انکار کرد و همین باعث شد که افرادی این انتقاد را داشته باشند البته نگاه انتقادی بنده و دیگران قطعا فرق می کنه و دلایل خاص خودم را دارم.من در پست مربوطه کنایتا اشاره کرده ام و  توضیحاتی رو دادم اما این همه حرفهای من نبود و جو حاکم بر اون روزها؛جوی نبود که بتوان حرف زد چونکه اصلا نه صلاح بود و نه لزومی داشت

شهریور1392
سه سال پیش یه برنامه روایتگری توی مسجد داشتیم که من دوتا کلیپ از این برنامه تهیه کردم و داخل سایت اپارات قرار دادم که یکی از آنها با اقبال عمومی مواجه شد و در جاهای دیگه بازنشر شد.اتفاقا دیروز توی گوگل پلاس یکی یه پست در مورد شهید عباسعلی فتاحی گذاشته بود اصل ماجرای شهادتش را درست بیان کرده بود ولی یه کم در شاخ وبرگ زندگیه شخصیش اغراق شده بود
مهر1392
در این ماه دوتا پست در مورد مجموعه تلوزیونی پژمان نوشتم که برخی از سایتها آن را بازنشر کردند. این مجموعه با اینکه قبل از پخش ، حذفیاتی رو داشت ولی بازهم اثر تخریبی داشت که در همون قسمت اول مشهود بود
آبان 1392
پیشنهاد می کنم پست"مسافران این هواپیما کی سرعقل می آیند" را بخونید