یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دیروز در حالیکه دمای هوا حدود چهل درجه سانتی گراد بود سرما خوردم! الان که کمتر از یک ساعت به اذان صبح مانده بدنم درد می کند، سرم درد می کند،بی حالم،تب دارم وتقریبا همه علائم سرماخوردگی را دارم. بهرحال فعلا این منو و این سرما خوردگی کوچیکو و این بدن بی جوون که منتظره یه پشه لگدی بهش بزنه و صاحبشو اذیت کنه. از انچه پیش آمده راضی هستم و ان شاءالله این جور موارد در جهت پاک شدن گناهان ریز و درشتمون باشه. ان شاء الله

پریشب به یکی از بچه ها قول دادم که با هم بریم مجلس عزاداری.سربزنگاه یه کاری برام پیش اومد ودستم تا ساعت یک بامداد بند شدو نتونستیم مجلس بریم.تابحال چندبار بهم گفته که چرا نیامدی بریم من خیلی دوست داشتم که توی این مجلس شرکت کنم ولی تو نیامدی. این دفعه آخری یه داستانی براش گفتم که خیالش راحت شد. داستان از این قراره که یک پیرغلامی بعد از عمری مداحی برای اهل بیت به خواب پسرش میآید؛پسر از پدر می پرسد که پدر جان از آن طرف چه خبر؟پدر به پسر می گوید: پسر در جمیع عمرم هرچه مدح اهل بیت را گفته ام هیچکدام را به حساب نیاوردند الا دوجا را! یکی در مجلسی شعر را اشتباه خوندم همه بهم خندیدند! ودر مجلسی دیگر قرار بود من هم بخوانم ولی نوبت بهم ندادند. امام حسین همین دو جلسه را از من قبول کرده و پایم نوشته شده.
حالا با توجه به این داستان من یقین دارم این مجلس رو پای ما هم نوشته اندچون هر دو عزم جدی داشتیم که برویم ولی نشد. اینو که گفتم یک تبسمی به نشان رضایت زد و رفت. ان شاء الله         
  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۱)

امیدوارم همیشه موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی