یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یادداشت امروز(دو ولادت در یک روز)

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ

طبی که توی پست قبلی در موردش صحبت کردم بالاخره کار خودش رو کرد و دیروز حول و حوش ساعت یک بعداز ظهر بود که از شدت طب عرصه برایم تنگ شد و مجبور شدم روزه خودم رو نیمه کاره رها کنم وبه دوا و درمان بپیردازم که تا حدود یک ساعت بعد از اذان شب دستم به سرم ،امپول ،آزمایش بند بود. بالاخره هر جوری که بود و با اینکه حال نزاری داشتم خودم رو رسوندم به جشن .توی جشن با اینکه احساس می کردم حالم دوباره ناخوش وطاقتم طاق، ولی سماجت کردم وتا آخر مجلس رو نشستم. 

امروز 15 ماه مبارک رمضان است روزی که از دوجهت برای من  عزیز هست.اول اینکه امروز روز ولادت امام حسن می باشد . همیشه این احساس رو دنبالم دارم که توی هیئت و توی جشن هرکاری که انجام میدیم برای امام حسن ،احساس می کنم حضرت زهرا بیش از امام حسن خشنود می شود.البته این از یک احساسم صرفا عاطفی نیست بلکه براساس داستانها و روایاتی که شنیده ایم قطعا درست می باشد بنا براین هرکسی هر قدمی رو برای جشن برمی دارد قطعا در جهت خشنودی قلب حضرت زهرا قدم برداشته است 

              خادمین امام حسن تا دقایقی مانده به اذان صبح مشغول کار هستند/ساعت 2 بامداد

از طرف دیگر امروز به لحاظ سال قمری من به دنیا امدم و 15 ماه رمضان هم ولادت امام حسن هست و هم ولادت خودم و این همزمانی رو افتخاری برای خودم می دونم.ان شاءالله امام حسن مارو جزء خادمین قبول کنه و حسنی باشیم 

  • ۹۴/۰۴/۱۱
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی