یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یادداشت امروز

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ق.ظ

دیروز پست مربوط به عکسهایی که شب دوم جشن گرفتم رو تنظیم کردم که توی وبلاگ قرار بدهم ولی به دلایلی که هم نمی دونم و هم می دونم! از این کار منصرف شدم، الانم میخواستم فقط عکس نمای باز(لانگ) جشن رو قرار بدهم ولی باز هم منصرف شدم فقط خدا رو شکر می کنم که امام حسن (ع)توفیق اینکار رو بهم داد،الحمدلله.
با اینکه چند روزی از سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران میگذرد ولی هنوز هم تحت تاثیر محتوای ارائه شده در این سخنرانی هستم.بنظرم شاید شاه بیت این سخنرانی همین دو جمله باشد: اگر شاعر و هنرمند نسبت به جنگ حق و باطل بی‌طرف باشد، در عمل استعداد و نعمت خدادادی خود را ضایع کرده و چنانچه در خدمت جبهه باطل قرار بگیرد، کار او خیانت و جنایت است./ امروز هر شعری که بر ضد ظلم و در راستای اهداف امت اسلامی از جمله درباره‌ی یمن، بحرین، لبنان، غزه و فلسطین، و سوریه گفته شود، مصداق شعر حکمت‌آمیز است.
وقتیکه در این فضایی که جبهه های حق و باطل سخت مشغول کارند و شاعر در این فضا نه تنها باید بسراید بلکه در شعر هم باید موضعگیری کند و مردم را بوسیله همین چند بیت آگاه کند؛ به طریق اولی تکلیف خیلی از مسائل روشن خواهد شد.

  • ۹۴/۰۴/۱۴
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی