یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مریخ در صورت فلکی ارابه ران

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ق.ظ

دقیقا ده سال پیش در چنین شب و ساعتی - 2/5 بامداد - تونستم این عکس را بگیرم. اون روز با اینکه یک روز وسط هفته بود ولی مصمم بودم باید همین امشب عکاسی کنم . نزدیکای ظهر با پدرم عازم روستای همگین - مرز اصفهان و چهارمحال - شدیم.دو سه ساعتی از شب گذشته بود که رسیدیم به این روستا و مثل همیشه با اسمان ابری مواجه شدیم.تا ساعت یازده و نیم دوازده اسمان همچنان ابری بود وچاره ای جز خواب نداشتم!حول وحوش ساعت 2بامدادبود که پدرم بیدارم کرد و گفت اسمان صافه!پاشو عکاسی کن...باهر جون کندنی بود از یک اتاق گرم ونرم در یک شب پاییزی ،رهسپار یک فضای سرد وخشن و تاریک شدیم.وسایل را سریع وبا چشمانی نیم باز جم وجور کردم و رفتیم بیرون روستا و در مکانی مستقر شدیم ودر حالیکه کمی ان طرف تر حیواناتی که فکر می کنم گراز بودند جولان می دادند،شروع به عکاسی کردم... .نکته ای که برام جالب بود و خیلی بهم انرژی می داد ثبت خوشه های ام38،37،36،35 بود که بوضوح قابل رویت هستند.در کل اون شب یکی از به یادماندنی ترین شبهای عمرم بود سرمای لذت بخشی رو تجربه می کردم.وقتی هم که عکسها رو در چاپ کردم از فرط خوشحالی بال دراوردم و پرواز کردم!

مریخ در ارابه ران

مریخ در ارابه ران

مشخصات عکس:

دوربین:زنیت آ 122
لنــــــز:نرمال
دیافراگم:2/8
حساسیت:400کوداک
نوردهی:5دقیقه بدون موتور ردیاب و باسه پایه ردیاب کش
حد قدر اسمان:6/2

  • ۹۴/۰۸/۱۶
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۱)

سلام خیلی زیبا بودالبته عکساتونمیگم پروازکردنتامیگم:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی