یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حس نوستالژی و بلاگفا

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

بعداز این اتفاقی که برای بلاگفا افتاد خیلی ها به مقصد بلاگ مهاجرت کردند؛ من هم جزو یکی از اونها. این سفر مجازی هر چند علی رغم میل باطنی بود ولی واقعا باید میرفتم یعنی چاره ای نبود. بالاخره این تصمیم در اون مقطع  هم در جهت کاهش آلام یکسال از دست دادن محتوای وبلاگ بود و هم آشنایی با یک محیط دیگر.

الان که بعد از چند ماهی وقفه میخواهم دوباره وبلاگنویسی را شروع کنم قلبا دوست دارم در بلاگفا کار کنم چون خاطرات شیرین و تلخی بیاد دارم ،پستهای خاطرات،پستهای اعتقادی،پستهایی که باید نظرم را نسبت به برخی مسائل باید عنوان میکردم و... در حقیقت نزدیک به پنج سال باهاش زندگی کردن یک حس نوستالژی در درونم بوجود آورده نمی توانم آن را نادیده بگیریم.

پس از این به بعد هم در بلاگفا و هم در بلاگ من را خواهید دید

 

  • ۹۵/۰۳/۱۱
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی