یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقشه را بردارید و نگاهی به اطرافمان بکنید. سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین، یمن، لبنان و... همه گرفتارند؛ یا گرفتار جنگ یا گرفتار حکومت های دست نشانده. این توطئه دشمنان اسلام است. آنها می ترسند که اگر مسلمانان متحد شوند، منافع شان به خطر بیفتد و نتوانند منابع ملتهای مسلمان را چپاول کنند. پس سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن" را پایه ریزی کردند تا مسلمانان را به جان همدیگر بیندازند. پادزهر این سیاست ،ابتکار امام خمینی (ره ) و طرح هفته وحدت در جهان اسلام بود.رویکرد ایجابی که نه تنها یک تاکتیک نیست بلکه استراتژیک و راهبردی می باشد و این رمز پیروزی اسلام بر استکبار جهانی می باشد.امروز اگر خبرهای خوبی از سوریه به گوش می رسد به خاطر این است که مدافعان حرم، شیعه و سنی در کنار یکدیگر ایستاده اند ودر برابر دشمن مشترکشان میجنگند. حضور اهل تسنن در پیاده روی اربعین که قطعا سال به سال بر تعدادشان افزوده می شود از پیوندهای مبارک شیعیان و اهل تسنن می باشد. بنابراین پیاده روی اربعین و مدافعان حرم را می توان از رویش های وحدت اسلامی نامید.


پی نوشت:

ان شاء الله در آینده این یادداشت بسط داده می شود. 

  • ۹۵/۰۹/۲۷
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی