یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

السابقات* وما ادرائک السابقات

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

همانطور که تو پستای قبلی وعده داده بودم امروز یکم در مورد سایت سابقات میخام بنویسم هرچند در مورد سایت قبلا با بچه ها مفصل صحبت کردم چه به صورت گروهی و چه به صورت انفرادی ولی شاید امروز یکم جنس صحبتهام فرق بکنه، البته شاید.معتقدم فضای رسانه ای شهرستان همچنان بکر و دست نخوردست این نظریه که بهش ایمان دارم. سایتها که نه یک سایت دنبال روابط عمومی های ادارات هست و منفعلانه اوضاع شهرستان را رسانه ای می کند _البته نه به این غلظت که نوشتم _ ولی در مجموع روند همینه و کانالهای به اصطلاح رسمی شهر هم دنبال خاله زنک بازی. این شمای کلی فضای رسانه ای شهر و شهرستان. حال در این فضای زرد رسانه ای به دوستان بعد از یکسال تجربه ناموفق سابقات پیشنهاد کردم کاری بشود که در این رسانه های _زرد_ نمی شود و ما باید یک جریان رسانه ای تولید محتوا در شهر و شهرستان راه بیاندازیم که گفتمان انقلاب اسلامی و مطالبه گری عمومی را راه بیندازیم و مثالهایی را برای دوستان طی چند سال اخیر زدم که یا خودم کار کردم یا دیگران و اثراتش را در جامعه و بین مسئولین بازگو کردم. برنامه ای که برای بچه ها تشریح شد شامل ماهیت، هدف کلان ، اهداف خرد،حوزه عملیات و ابزارهای عملیات بوددوستان همه گفتند این برنامه خوبه.بنظرخودمم این برنامه اثر حداقلی که داشت دید بچه ها را یکم باز می کرد نسبت به کار رسانه. خوب تا اینجای کا خوب بود چون بچه ها از این بلا تکلیفی دراومده بودند و حوزه کاری هرکسی مشخص بود و همه چیز اماده تا یک رویکرد رسانه ای جدید در شهر و شهرستان آن هم از مسجد را شاهد باشند.در گروه تلگرامی سابقات دهها موضوع داده شد که خلاء های رسانه ای را پر می کرد و... بیش از این اطاله کلام نکنم باوجود اینکه بیش از یکی دوماه از سایت میگذشت و علی رغم قولی که دوستان دادند و پیگیریهای روزانه و بعضا هفتگی دوستان کم لطفی کردند و تلاشی نکردند تا این کار به ثمر برسد البته شاید در برخی موارد حق داشته باشند مثلا به لحاظ نگارشی شاید کار برایشان سخت باشه ولی این موضوع هم با تدبیر میشد حل بشه ولی دوستان با وجود اینکه گفتند پای کار می ایستیم و "ما هستیم" به دلایل مختلفی که در ادامه کار بیان کردند از این کار ترسیدند و حاضر نشدند وقت بگذارند و تقزیبا ورود پیدا نکردند تا همچنان این فضا بکر و دست نخورده باقی بماند.


همزمان که مینوسم دارم زمینه "اسلام یا حسین تشنه کام  یا حسین " سید رضا نریمانی که شب اول محرم امسال خوند رو گوش میکنم و لذت می برم. فوق العاده زیباست.

  • ۹۶/۰۷/۱۰
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی