یادداشتهای شخصی احمدرضارحیمی

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"
در پانزدهمین روز از ماه خدا در یکی از سالهایی که فرزندان آقا روح الله سودای آسمانها را داشتند به جرگه زمینیان پیوستم. آشنا به علوم آسمان و زمین و علاقمند به تاریخ معاصر ایران.این علاقه من را به سیاست کشاند ولی اهل سیاست نیستم، معتقدم سیاست "اهل"خودش را دارد و ما "اهلیت"آن را نداریم.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.
arrahimi@chmail.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ahmadrrahimi

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 دیروز آقای روحانی در جلسه با معاونین و مدیران وزارت نیرو باز دوباره یک جمله قصاری رو فرمودند که خیلی خنده دار بود. ایشون فرمودند حل مشکل کم آبی از طریق بارور کردن ابرها یک تفکر شاهانه است. یعنی واقعا ادم از تعجب شاخ در میاره که چی بگه. دانشی که حدود هفتاد هشتاد سال  است که در خدمت انسان است و فارغ از خوب یا بد بودنش بعنوان یک راهکار برای حل مقطعی خشکسالی مطرح میشه؛ حالا چطور شده که از دید رئیس جمهور تفکر شاهانه تلقی شده الله علم. البته حالا چون سپاه اعلام کرده ما اینکار را می توانیم بکنیم و حاضریم کمک دولت بکنیم می خواهد این تفکر شاهانه را به سپاه پاسداران بچسباند وگرنه این دیگه یک کار صرفا علمی و ربطی به سیاست ندارد.

من با بارور سازی ابرها نمیتونم بفهمم که این کار یک تفکرشاهانه است ولی مذاکره با آمریکا و بستن با کدخدا را میتونم بفهمم که یک تفکر شاهانه است چون که شاه عاشق رابطه با آمریکا بود. داشتن خانه چند صد میلیاردی در شمال تهران یک تفکر شاهانه است چون که شاه هم در شمال تهران بود. منتقدین را با دهها عنوان تحقیر کردن یک تفکر شاهانه است چونکه شاه هم منتقدین را محکوم میکرد و بسیاری از مصادیق دیگر از این دولت که خیلی راحت تفکر شاهانه حاکم بر دولت راستگویان و درستکاران را میتوان دید.

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • احمدرضا رحیمی

نظرات  (۱)

من سیاسی نیستم ولی معتقدم باید  متن کامل صحبتها راشنید. ازاین صحبت برداشتهای متقاوتی می شه مثلا اینکه خیلی راه حل قدیمی هست ، واصولی نیست. و این تفکر هزینه بر هست بارور کردن ابرها واقعا هزینه بر هست بعلاوه اینکه مشکل را بصورت اساسی حل نمیکنه تا زمانیکه مدیریت صحیح انجام بشه...هرکاری اهل فنشو میخواد (مثل خشکاندن دریاچه ارومیه>>>)
پاسخ:
سلام، اینکه راه حل قدیمیه، هزینه برهست ومشکل را اساسی حل نمیکنه قبول دارم. سپاه هم قطعا در  زمینه  فنی به این حد رسیده که به دولت اعلام همکاری کرده...
فیلم سخنان روحانی (کلیک)

چطور با مذاکره مشکل آب خوردن حل میشه
ولی با بارورسازی ابرها مشکل اب حل نخواهد شد
علی برکت الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی